1.1.1970 02:00
Yrität kirjautua sisään hakulomakkeelle kerta toisensa jälkeen ja saat toistuvasti ilmoituksen, että käyttäjätunnus tai salasana on väärin. Et tiedä kumpi tunnuksista on väärin, joten arvailet ja testaat molempia. Tässä sinulle ratkaisu ongelmaan: tilaa unohtunut salasana ja käyttäjätunnus sähköpostiisi. Tilaus tehdään Kirjaudu-ikkunan yhteydessä olevasta Unohditko tunnuksen tai salasanan –linkistä.
- Kun olet klikannut linkkiä, sinulle avautuu ikkuna, jossa on Salasanan lähetys –kenttä. Kirjoita tuohon kenttään käyttäjätunnuksesi TAI sähköpostiosoitteesi. Jos olet unohtanut käyttäjätunnuksesi, vaihtoehdoksi jää vain sähköpostiosoitteesi. Kirjoita kenttään se sähköpostiosoite, jonka olet tallentanut aiemmin hakulomakkeen yhteystietoihin tai omaan profiiliisi.
- Klikkaa lähetä ja järjestelmä lähettää sinulle viestin sähköpostiisi.
- Nyt olet saanut viestin sähköpostiin. Klikkaamalla viestissä olevaa linkkiä, avautuu ikkuna, jossa kerrotaan käyttäjätunnuksesi. Tallenna se muistiin. Ikkunan alaosassa voit muuttaa uuden salasanasi.
- Kirjaudu sisään hakulomakkeelle käyttäjätunnuksellasi ja uudella salasanallasi.
Viesti ei saapunut sähköpostiin
- Avasit sähköpostin ja huomasit, ettei sähköpostiviestiä unohtuneesta tunnuksesta ja salasanasta ole saapunut postiisi. Tarkista sähköpostisi roskapostikansio. Näkyykö viestiä siellä? Monet sähköpostipalvelut käsittelevät myös asiallisia viestejä roskaposteina. Kun löydät viestin, lisää lähettäjä eli tiedote@kuntarekry.fi sallittujen lähettäjien listalle, jotta saat jatkossa Kuntarekryn lähettämät viestit sähköpostisi Saapuneet-kansioon.
- Tarkista käyttäjätunnus ja vaihda salana ensimmäisessä kappaleessa olevien ohjeiden mukaisesti.
Käyttäjätunnus unohtunut JA sähköpostiosoitekin on muuttunut..
Jos et muista käyttäjätunnusta eikä sinulla ole käytössä enää sitä sähköpostiosoitetta, jonka olet aiemmin tallentanut hakulomakkeelle ja omaan profiiliisi, ole yhteydessä Kuntarekryyn tuki@fcgtalent.fi
..vai onko käyttäjätunnus poistettu käyttämättömänä Kuntarekrystä?
Huomioithan, ettet saa uutta salasanaa sähköpostiisi, jos et ole käyttänyt käyttäjätunnustasi kahteen vuoteen. Käyttäjätunnuksesi ja tietosi poistetaan automaattisesti järjestelmästä henkilötietolain (523/99) 10 § ja arkistotietolain 831/1994 8 §:n mukaisesti. Jos et ole tallentanut yhdenkään hakemuksesi yhteystietoihin tai omaan profiiliin sähköpostiosoitettasi, et voi tilata itsellesi uutta salasanaa. Tällaisessa tilanteessa sinun tulee olla yhteydessä Kuntarekryyn tuki@fcgtalent.fi. On mahdollista, että sinun täytyy rekisteröityä uudelleen uudella käyttäjätunnuksella, jolloin et näe aiempien hakemustesi tietoja uudella käyttäjätunnuksellasi.
Lisää ohjeita ja neuvoja löydät usein kysytyistä kysymyksistä.