
Tietopalvelut-toiminto käsittelee Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialalle tulevat, toimintoon keskitetyt tietopyynnöt.
Etsimme kolmea vakituista ja yhtä määräaikaista työntekijää (perhevapaan sijainen) toimialan tiedonhallintaan. Vakituiset tehtävät alkavat 1.11.2023 tai sopimuksen mukaan, sijaisuus on ajalle 1.11.2023- 19.5.2024
Työssä keskeisiä tehtäviä ovat tietopyyntöjen käsittely, asiakaspalvelu ja sidosryhmäyhteistyö sekä postitustehtävät.
Olet kärsivällinen asiakaspalvelija ja pystyt palvelemaan asiakkaita pääsääntöisesti puhelimessa tai sähköisesti. Sinulla on erinomaiset tietotekniset taidot ja uusien tietojärjestelmien omaksuminen sujuu. Osaat ratkaista tietopyynnöissä usein esiintyviä perustason kysymyksiä ja tunnistat haastavammat asiat. Tukenasi työssä ovat osaava tiimi, tietopyyntöjen asiantuntijat sekä toimialan tietosuojalakimiehet.
Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää:
Palveluhenkisyyttä, hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, aktiivista työotetta, organisointikykyä, valmiutta toimia nopeasti muuttuvissa ja usein määräaikoihin sidotuissa työtehtävissä sekä kykyä lainsäädännön soveltamisen edellyttämään harkintaan.
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vaihtelevan työn lisäksi hyvät koulutus- ja kehittymismahdollisuudet sekä suuren työnantajan henkilöstöedut. Sinulla on myös mahdollisuus työsuhdeasuntoon. Voit käydä tutustumassa Helsingin kaupungin työsuhdeasuntoihin osoitteessa asunnonhaku.hel.fi.
Lähetämme ensimmäiset haastattelukutsut viikolla 39.
Tehtävässä on kelpoisuusehtona soveltuva keskiasteen tutkinto, jonka lisäksi edellytämme myös erinomaista suomen kielen taitoa ja vähintään tyydyttävää ruotsin kielen taitoa. Muustakin kielitaidosta (erityisesti englanti) on tehtävässä hyötyä.
Lisäksi luemme eduksi työkokemuksen sosiaali- ja terveystoimialalta, sote-alan tietojärjestelmäosaamisen (esim. Pegasos, Apotti) sekä kokemuksen tietopyyntöjen käsittelystä.
Työssä on hyötyä julkishallinnon tuntemuksesta sekä tietosuoja-asioiden osaamisesta.
Työtä on mahdollista tehdä osittain etänä, mutta edellyttää myös viikoittain työskentelyä toimipisteessämme.
Lisätietoja
https://www.hel.fi/fi/sosiaali-ja-terveyspalvelut/toihin-meille
Tutustu työnantajaan-
Lisätiedot
- https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/arkistonhoitaja-sotepe-04-121-23/
- Sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala, Hallintopalvelut, Tiedonhallinta
- TyöpaikkaVakinainen
- SOTEPE-04-121-23
- 4
- 1.11.2023 tai sopimuksen mukaan.
- 2269,45 e/kk
- 11.9.2023 - 29.9.2023 16:00
- ToimistotyöUusimaaHelsinkiKunta
Yhteystietomme
Yhteystiedot
Yksikön päällikkö Satu Könni, satu.konni@hel.fiLisätietoja
Työnantaja
Sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala, Hallintopalvelut, TiedonhallintaTuotamme hyvinvointia, terveyttä ja turvallisuutta helsinkiläisille vahvalla osaamisella ja yhteistyöllä. Olemme yksi Suomen suurimmista sote- ja pelastuspalveluiden tuottajista, ja meillä työskentelee yli 15 000 aitojen tekojen ja kohtaamisten ammattilaista. Rakennamme yhdessä parempaa kaupunkia, jossa jokainen voi elää hyvää elämää.
Me sosiaali- ja terveyspalveluiden ammattilaiset haluamme olla helsinkiläisten apuna ja tukena eri elämänvaiheissa: olemme kanssakulkijoina niin neuvolaikäisille, lapsille, nuorille, aikuisille, perheille kuin ikääntyneillekin. Teemme merkityksellistä työtä tarjoamalla yhdenvertaiset ja laadukkaat hyvinvointia ja terveyttä tukevat palvelut.
Tähtäämme ensiluokkaiseen henkilöstökokemukseen, ja tavoitteenamme on henkilöstön työhyvinvoinnin ja viihtyvyyden varmistaminen. Työntekijöidemme mukaan vahvuuksiamme ovat monipuoliset työtehtävät, hyvä työilmapiiri ja mahdollisuus jatkuvaan oppimiseen sekä oman työn kehittämiseen. Esihenkilötyötä tukemalla edistämme jokaisen työntekijämme menestymistä työssään.
Seuraa meitä somessa @stadinsoterekry ja @stadinbrankkari.
Osoite: Toinen linja 4 A, 00530 Helsinki