Haemme kesätyöntekijää neljän viikon määräaikaiseen työsuhteeseen tietohallinnon kasvatuksen ja opetuksen IT-tiimiin.
Imatran kaupungin IT-tiimi tarjoaa IT-assistentin kesäharjoittelupaikkaa neljäksi viikoksi 30h/vk ajalle 2.6.-29.6.2025. Paikkaa voivat hakea vuonna 2008 syntyneet tai sitä vanhemmat koululaiset ja opiskelijat.
Tietohallinto ja digikehitys -yksikkö vastaa Imatran IT-infrastruktuurin, järjestelmien ja digitaalisten palvelujen kokonaisuudesta. Huolehdimme teknologian toimivuudesta, tietoturvasta ja kehittämisestä tukien koko organisaation toimintaa ja tavoitteita. Tehtävänämme on mahdollistaa sujuvat ja modernit palvelut sekä kuntalaisille että henkilöstölle.
Kesätyö sijoittuu kasvatuksen ja opetuksen IT-tiimiin, joka erikoistuu kasvatuksen ja opetuksen toimialan IT-palveluihin. Vastuullamme on varhaiskasvatuksen, esiopetuksen ja koulujen tietoteknisen ympäristön toimivuus, kehitys ja käyttäjätuki. Tehtävämme on varmistaa, että teknologia tukee tehokkaasti laadukasta oppimista, opetusta ja hallinnollista työtä.
Työ painottuu tulevan kouluvuoden 2025-2026 teknisten valmiuksien varmistamiseen ja laitehallinnan tehtäviin koulujen kesälomien aikana ja työtehtäviin kuuluvat:
- Käytöstä poistuvien kannettavien tietokoneiden kerääminen kouluilta sekä niiden puhdistaminen, tietojen tyhjentäminen ja valmistelu tulevien 5-luokkalaisten käyttöön
- Lopettavien työntekijöiden IT-laitteiden vastaanotto ja kuittaaminen sekä laitteiden tarkistaminen, puhdistaminen ja asentaminen valmiiksi uusien työntekijöiden käyttöön
- Rikkoutuneiden tai kadonneiden laitteiden raportointiin ja laskutukseen liittyvät avustavat tehtävät
- Luokkatilojen teknisten laitteiden (esim. älytaulut, dokumenttikamerat) toimivuuden tarkistaminen ja raportointi mahdollisista vioista sekä tekniikan siirtäminen ja asentaminen uusiin sijoituspaikkoihin tarpeen mukaan
Tehtävä edellyttää perustason IT-taitoja, huolellisuutta ja oma-aloitteisuutta. Työ sisältää laitteiden käsittelyä ja siirtelyä, joten hyvä fyysinen peruskunto on eduksi.
Arvostamme oma-aloitteisuutta ja reipasta työotetta.
Toimita hakemuksesi tiistaihin 20.5.2025 kello 15.00 mennessä sähköisenä oheisen Kuntarekryn linkin kautta. Opinto- ja työtodistuksia ei liitetä hakemukseen, niihin tutustumme haastattelun yhteydessä.
Haemme kesätyöntekijää neljän viikon määräaikaiseen työsuhteeseen tietohallinnon kasvatuksen ja opetuksen IT-tiimiin.
Imatran kaupungin IT-tiimi tarjoaa IT-assistentin kesäharjoittelupaikkaa neljäksi viikoksi 30h/vk ajalle 2.6.-29.6.2025. Paikkaa voivat hakea vuonna 2008 syntyneet tai sitä vanhemmat koululaiset ja opiskelijat.
Tietohallinto ja digikehitys -yksikkö vastaa Imatran IT-infrastruktuurin, järjestelmien ja digitaalisten palvelujen kokonaisuudesta. Huolehdimme teknologian toimivuudesta, tietoturvasta ja kehittämisestä tukien koko organisaation toimintaa ja tavoitteita. Tehtävänämme on mahdollistaa sujuvat ja modernit palvelut sekä kuntalaisille että henkilöstölle.
Kesätyö sijoittuu kasvatuksen ja opetuksen IT-tiimiin, joka erikoistuu kasvatuksen ja opetuksen toimialan IT-palveluihin. Vastuullamme on varhaiskasvatuksen, esiopetuksen ja koulujen tietoteknisen ympäristön toimivuus, kehitys ja käyttäjätuki. Tehtävämme on varmistaa, että teknologia tukee tehokkaasti laadukasta oppimista, opetusta ja hallinnollista työtä.
Työ painottuu tulevan kouluvuoden 2025-2026 teknisten valmiuksien varmistamiseen ja laitehallinnan tehtäviin koulujen kesälomien aikana ja työtehtäviin kuuluvat:
- Käytöstä poistuvien kannettavien tietokoneiden kerääminen kouluilta sekä niiden puhdistaminen, tietojen tyhjentäminen ja valmistelu tulevien 5-luokkalaisten käyttöön
- Lopettavien työntekijöiden IT-laitteiden vastaanotto ja kuittaaminen sekä laitteiden tarkistaminen, puhdistaminen ja asentaminen valmiiksi uusien työntekijöiden käyttöön
- Rikkoutuneiden tai kadonneiden laitteiden raportointiin ja laskutukseen liittyvät avustavat tehtävät
- Luokkatilojen teknisten laitteiden (esim. älytaulut, dokumenttikamerat) toimivuuden tarkistaminen ja raportointi mahdollisista vioista sekä tekniikan siirtäminen ja asentaminen uusiin sijoituspaikkoihin tarpeen mukaan
Tehtävä edellyttää perustason IT-taitoja, huolellisuutta ja oma-aloitteisuutta. Työ sisältää laitteiden käsittelyä ja siirtelyä, joten hyvä fyysinen peruskunto on eduksi.
Arvostamme oma-aloitteisuutta ja reipasta työotetta.
Toimita hakemuksesi tiistaihin 20.5.2025 kello 15.00 mennessä sähköisenä oheisen Kuntarekryn linkin kautta. Opinto- ja työtodistuksia ei liitetä hakemukseen, niihin tutustumme haastattelun yhteydessä.
http://www.imatra.fi/rekrytointi
http://www.asuimatralla.fi
Lisätietoja tehtävästä antaa Heidi Tamminen
heidi.tamminen@imatra.fi.
0206175848
Imatra on Suomen kansallisihme. Kaupungissa yhdistyvät pikkukaupungin idylli, vaivaton arki, runsas tapahtumatarjonta ja monipuoliset harrastusmahdollisuudet.
Imatran kaupungilla on MLL:n myöntämä Perhemyönteinen työyhteisö -status ja Imatra on mukana Unicefin Lapsiystävällinen kunta -mallissa.
Sijainti
Virastokatu 2
55100 Imatra
Muut tehtävään liittyvät tiedot
Imatran kaupunki
Imatran kaupunki
Imatran kaupunki
Saimaan Tukipalvelut Oy
Saimaan Tukipalvelut Oy
Kuntarekrystä löytyy tuhansia avoimia työpaikkoja kaikkialta Suomesta.
Työnhakijoille tarjoamme työvälineet työpaikkojen, sijaisuuksien ja keikkatöiden hakemiseen sekä tietoa työskentelystä kuntaorganisaatioissa ja hyvinvointialueilla.
Työnantajille - kunnille, kaupungeille, hyvinvointialueille, kuntayhtymille ja kuntien omistamille yrityksille - tarjoamme rekrytoinnin ohjelmisto- ja asiantuntijapalveluja, jotka sopivat ulkoiseen ja sisäiseen rekrytointiin sekä sijaisuuksien hallintaan.
Verkkopalvelussamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseen. Käyttämällä palvelua hyväksyt evästeiden käytön. Katso palvelun tietosuojaseloste, tietosuojalauseke, tietoa-sivustosta -osio sekä saavutettavuusseloste.
Palautetta sivustosta voit lähettää osoitteeseen: tuki@kuntarekry.fi tai lomakkeella.
Käyttämäsi selain ei ole enää tuettu. Sivusto saattaa toimia käyttämälläsi selaimella kummallisesti. Voit halutessasi jatkaa käyttöä tai kokeilla toista selainta.