
Omnia hakee koordinaattoria määräaikaiseen palvelussuhteeseen ajalle 1.3.2025 - 28.2.2026.
Koordinaattori tuottaa ja kehittää asiakaslähtöisiä palveluita, jotka tukevat hakeutumisvaiheessa olevien asiakkaiden sekä Omnian oppijoiden onnistumista. Lisäksi turvataan henkilöstön sujuvaa arkea sekä vastataan ulkoisten asiakkaiden moninaisiin tarpeisiin.
Koordinaattori vastaa Omnian kaikkien koulutusmuotojen ja keskeisten ulkoisten ja sisäisten asiakkaiden yhden luukun periaatteella tarjottavasta asiakaspalvelusta, asiakassuhteiden ja palvelutarjonnan kehittämisestä sekä niihin liittyvistä operatiivisista toiminnoista kuten tiedottamisesta ja viestinnästä sekä opiskelijoiden ja asiakkaiden neuvonnasta monikanavaisesti suomeksi ja englanniksi.
Koordinaattorilla on kokonaiskuva Omnian toiminnasta ja toiminnoista ja hänen tehtävänsä on varmistaa opiskelijan ja asiakkaan palvelupolun toteutuminen yhdessä palvelupolun verkoston kanssa. Tehtävässä vaaditaan myös ajantasaista tuntemusta ammatilliseen koulutukseen hakeutumisesta. Hän osallistuu tehtävässään Omnian eri prosessien toimeenpanoon.
Koordinaattori hallitsee tehtävän hoidon kannalta keskeiset järjestelmät ja kykenee myös ohjeistamaan hakijoita ja opiskelijoita sähköisten palveluiden käytössä. Lisäksi tehtäviin kuuluu tilastointia, raportointia sekä asiakaspalautteiden käsittelyä.
Tehtävässä edellytetään vähintään soveltuvaa 2. asteen tutkintoa. Edellytämme erinomaista asiakaspalveluosaamista, digitaalisen toimintaympäristön hallintaa, kokonaisuuksien hallintaa, ongelmanratkaisukykyä, itseohjautuvaa ja kehittävää työotetta.
Lisäksi edellytetään verkostotyöskentelytaitoja, neuvonta ja tiedotusosaamista sekä hyviä viestintätaitoja (kirjallinen ja suullinen) suomeksi ja englanniksi. Tehtävä edellyttää erinomaisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, paineensietokykyä sekä kykyä pitkäjänteiseen ja joustavaan asiakaspalvelutyöhön. Muutosten ja keskeneräisyyden sietäminen on keskeistä koordinaattorin toimessa.
Palvelussuhteessa sovelletaan koeaikaa.
Tehtävään valitun on esitettävä lain 504/2002 mukainen rikostaustaote.
Omnia panostaa henkilöstön hyvinvointiin ja jaksamiseen tarjoamalla monenlaisia liikuntamahdollisuuksia, mm. omien kuntosalien käyttö ja uintimahdollisuus Espoon uimahalleissa. Lisäksi Omniassa on käytössä ePassi (liikunta,- kulttuuri,- hyvinvointi- ja työmatkaetu). Työterveyshuollon hoitaa Lääkärikeskus Aava.
-
Lisätiedot
- https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/koordinaattori-asiakaspalvelu-640738/
- Osaaminen, osallisuus ja työllisyys
- KokoaikatyöTyöpaikkaMääräaikainenTyösuhde
- 640738
- 1.3.2025 - 28.2.2026
- Tehtäväkohtainen palkka 2616,63€/kk
- Sopimusala: KVTES
- 3.2.2025 09:00 - 21.2.2025 15:00
- Hallinto- ja toimistotyöMuu hallinto- ja toimistotyöUusimaaEspooOppilaitos
Miia Siitonen, palvelupäällikkö, miia.siitonen@omnia.fi (ensisijainen yhteydenotto), puh. 040 126 8475
Omniassa on hyvä olla, oivaltaa ja onnistua. Tehtävämme on edistää kansalaisten osallisuutta, osaamista ja hyvinvointia sekä alueen kuntien, yhteisöjen ja yritysten elinvoimaa. Tätä toteutamme Osaaminen, osallisuus- ja työllisyys, Koulutuksen järjestäjät sekä Talous, rahoitus ja investoinnit -palveluyksiköissämme.
Tavoitteenamme on luoda ratkaisuja yhdessä kaikille. Omniassa lähes 1200 ammattitaitoista ja työtään arvostavaa eri alan asiantuntijaa ja ammattilaista innostaa eri-ikäisiä ja erilaisia ihmisiä oppimaan uutta. Vuosittain noin 35 000 opiskelijaa, lähes 6000 yrityskumppania sekä vahva kotimainen ja kansainvälinen yhteistyöverkostomme rakentaa kestävää tulevaisuutta kanssamme.
Sijainti
Upseerinkatu 11
02600 Espoo
Omnia, Espoon seudun koulutuskuntayhtymä
Työavain 639366
Omnia, Espoon seudun koulutuskuntayhtymä
Työavain 640563
Omnia, Espoon seudun koulutuskuntayhtymä
Työavain 642291
Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY
Työavain hsy-645
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Työavain LUVN-01-23-25
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Työavain LUVN-01-19-25
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Työavain LUVN-05-29-25
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Työavain LUVN-01-16-25