Lähihoitaja (2), kotihoito Imatra Läntinen

Hakuaika päättyy  16.6.2024 23:59

Töihin meille ja mitä voin luvata? Sen, että meillä olisi tarjolla rehti, reipas työyhteisö ja me halutaan juuri sinut!

Tule tekemään vauhdikasta ja vaihtelevaa lähihoitajan työnkuvaa Imatran ytimeen. Siistit modernit tilat, missä työskennellä. On reppua, pussia, purnukkaa ja jos ei meinaa riittää, niin hommataan lisää. Uudenkarheat kiiltävät autot, millä kurvailla ja niitä on vielä tarpeelinen määrä. On turva-auttaja toimintaa sekä perinteistä aamua iltaa ja yötäkin, jos tunnet olevasi yömyyrä. Eli valikoimaa löytyy tuntemuksen mukaan.

Ensin perehdytään ja vasta sitten kun tunnet olevasi valmis, siirryt itsenäiseen mobiiliin työnkuvaan. Ja sittenkään, et ole koskaan yksin. Aina on kentällä kaveri, kenelle kilauttaa ja joka antaa apuja. Turhaa pohdit, että uskallanko tai kehtaanko ja mitä jos ja mitä jos. Jossittelut sikseen ja pistä hakemusta rohkeasti tulemaan. Ruvetaan homiin!

Kelpoisuutena tehtävään on sosiaali- ja terveydenhuollon perustutkinto (lähihoitaja/perushoitaja) ja nimikesuojatun sosiaali- ja terveydenhuollon ammattihenkilön rekisteröinti.

Tehtävän hoitaminen edellyttää voimassa olevaa ajokorttia, auton käyttömahdollisuutta ja meidän organisaation lääkelupaa. Lääkeluvan suorittaminen mahdollistetaan yksikössä tarpeen mukaan.
Tehtävässä on kuuden (6) kuukauden koeaika. Työtä tehdään jaksotyössä, 3-vuorossa.

Työnantaja edellyttää, että tehtävään valitun on esitettävä 30 päivän kuluessa valinnasta tiedon saatuaan hyväksyttävä terveydenhoitajantodistus terveydentilastaan.

Tehtävässä edellytetään Tartuntatautilain 48§:n mukaista rokotussuojaa. Hyvinvointialueella on käytössä infektioturvallisuuskyselylomake. Kysely tehdään kaikille potilastyöhön tai potilastyön harjoitteluun tuleville. Käy tutustumassa lomakkeeseen tästä linkistä: https://www.ekhva.fi/Kyselyt ja lomakkeet/Infektioturvallisuuskysely

Valitun henkilön tulee osoittaa työ- tai virkasuhteen alkaessa henkilöllisyys virallisella henkilöllisyystodistuksella. Virallisia henkilöllisyystodistuksia ovat passi, poliisin myöntämä henkilökortti sekä poliisin tekemä kertaluontoinen tunnistus.

Myö työnantajana välitetään siusta ja tarjoamme siulle monipuolisia henkilöstöetuja:

- ePassi-rahaa liikuntaan, kulttuuriin tai hierontaan 150 €/vuosi
- vuosittaisen tyhy-rahan yhteiseen tekemiseen tiimisi kanssa
- mahdollisuuden työsuhdepolkupyöräedun hyödyntämiseen
- ulkopuolisten toimijoiden tarjoamia etuuksia ja alennuksia
- systemaattisen nykyaikaisen perehdytyksen
- savuttoman työympäristön
- kattavat verkko-oppimisen mahdollisuudet

Yhteystiedot

Toimintayksikön esimies Veli-Matti Mäki, p. 040 834 2682 tai veli-matti.maki@ekhva.fi

Toimipisteen vastaava Melanie Blez, p. 040 546 8664 tai melanie.blez@ekhva.fi

Hae työpaikkaa

Kaikki organisaation avoimet työpaikat

Työnantaja Me Etelä-Karjalan hyvinvointialueella ajattelemme, että arjen turva on joukkuelaji! Tarjoamme erikoissairaanhoidon, perusterveydenhuollon, ikäihmisten palvelut, perhe- ja sosiaalipalvelut sekä pelastustoiminnan laadukkaasti, ammattitaitoisesti ja sydämellisesti Etelä-Karjalan asukkaille kaikissa elämän vaiheissa. Etelä-Karjalan hyvinvointialue koostuu yli 100 toimipisteestä, joista muodostamme yhdessä yhden ison elämäniloisen ja välittävän joukkueemme. Ammattitaitoinen joukkomme ei pysähdy paikoilleen, vaan uudistumme, kehitämme ja etsimme jatkuvasti innovatiivisia ratkaisuja hyvinvoinnin edistämiseksi. Etelä-Karjalan hyvinvointialue on maakunnan suurin työnantaja, ja tavoitteenamme on olla rohkeita edelläkävijöitä. Haluamme, että tulevaisuudessa meillä työskentelee Suomen onnellisimmat työntekijät. Yli 5000 työntekijän organisaationa tarjoamme monipuolisia uramahdollisuuksia ammattilaisillemme. Henkilöstöön - eli juuri sinuun - panostaminen on yksi strategiakärjistämme! Haluatko sinäkin kirjoittaa sankaritarinasi organisaatiossa, joka tarjoaa urapolkuja ja kehittymismahdollisuuksia? Tule kanssamme turvaamaan maakuntamme asukkaiden yhdenvertaiset palvelut - olet osa ihmisen kokoista tarinaa. Tutustu työnantajaan