Tietopalvelusihteeri / Tukipalvelut ja asiakirjahallinto - Tampereen kaupunki

Tampereen kaupungin asiakirjahallinto ohjaa, valvoo ja kehittää koko kaupungin asiakirjahallintaa. Vuonna 1936 perustettu kaupunginarkisto on osa asiakirjahallintoa. Kaupunginarkisto huolehtii tamperelaisen kulttuuriperinnön säilymisestä ja käytettävyydestä ja tarjoaa aineistonsa tutkijoiden, oman organisaation, viranomaisten ja muiden tiedon tarvitsijoiden käyttöön. Pääosa kaupunginarkiston aineistosta on kaupungin toiminnan tuloksena syntynyttä pysyvästi säilytettävää aineistoa, mutta arkistoon otetaan vastaan myös tamperelaisten yhdistysten ja yksityishenkilöiden arkistoja.

Haemme tietopalvelusihteeriä sijaisuuteen ajalle 28.12.2020-20.5.2021, mahdollisesti pidempään.

Tietopalvelusihteeri vastaa kaupunginarkiston päivittäisen tutkija- ja tietopalvelun toteuttamisesta. Hän etsii ja toimittaa tarvitsijoille (tutkijat, oma organisaatio, viranomaiset, muut tiedon tarvitsijat) pyydetyt tiedot tai asiakirjat ja auttaa tutkijoita löytämään heidän tutkimuksissaan tarvitsemat tiedot. Tampereen kaupungin omiin tarpeisiin kaupunginarkistossa tehdään myös aineistoihin perustuvia selvityksiä, joiden tekeminen on tietopalvelusihteerin vastuulla.

Kaupunginarkisto kertoo toiminnastaan ja aineistoistaan Facebook-sivuilla, joiden päivittäminen kuuluu tietopalvelusihteerin tehtäviin. Tietopalvelusihteeri osallistuu myös kaupunginarkiston tietopalvelun ja aineistojen käytön helpottamista koskevaan kehittämiseen.

Tehtävän kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva korkeakoulututkinto sekä kokemus monipuolisista arkistotehtävistä. Eduksi luetaan hyvä ruotsin kielen taito ja vanhojen käsialojen hallinta. Arvostamme hyviä vuorovaikutustaitoja, kehittämiskykyä sekä itsenäistä työotetta.

Lisätietoja tehtävästä antaa Saija Kirkkola, puh. 040 801 6120, sähköpostitse etunimi.sukunimi@tampere.fi, soittoaika ma ja ke 14-15.

Hakuaika päättyy 29.10.2020.
Sähköisten hakemusten tulee olla perillä klo 23.59 ja postitse saapuvien hakemusten klo 15.00 mennessä. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei voida ottaa haussa huomioon.

Lisätietoa hakemisesta saat Monetra Pirkanmaan Rekrytointipalveluista puh. 040 806 3184, hr.pirkanmaa@monetra.fi

On vain yksi Tampere, mutta monta syytä tulla ja jäädä. Tampereen tavoitteena on olla korkean osaamisen kaupunki, arjen ykkönen ja vetovoimainen elämyskaupunki. Olemme kompaktin kokoinen kaupunki, jossa tykätään työskennellä, asua ja opiskella. Tehtävämme on varmistaa, että palvelut ovat sujuvia, liikkuminen helppoa ja vapaa-ajan mahdollisuudet monipuolisia. Tarjoamme sinulle Tampereen kaupungilla vakaan työpaikan vastuullisessa ympäristössä sekä monipuoliset työsuhde-edut. Tule osaksi monialaista osaajajoukkoamme tekemään yhteiskunnallisesti merkittävää työtä kaupunkilaisten hyväksi. Tule Tampereen tekijäksi!

Tampereen kaupunki on savuton työpaikka.

Lisätietoja

http://www.tampere.fi
https://www.tampere.fi/tampereen-kaupunki/tietoa-tampereesta/arkistot.html

Tutustu työnantajaan

Asiakirjahallintopäällikkö Saija Kirkkola, puh. 040 801 6120, etunimi.sukunimi@tampere.fi, soittoaika ma ja ke 14-15.

Hallintoyksikkö / Asiakirjahallinto
Osoite: Aleksis Kiven katu 14-16 C, Tampere, 33210 Tampere

Tampereen kaupunki on Pirkanmaan suurin työnantaja. Rakennamme yhdessä Tampereen kaupunkia noin 14 500 työntekijän voimin. Työmme on merkityksellistä ja yhteiskunnallisesti arvokasta, työtä kaupunkilaisten hyväksi.

Kaupungin tekemisessä näkyy kumppanuus- ja kehittämiskulttuuri, jossa johtaminen on mahdollistavaa, henkilöstö kehittää ja yhteisöllisyys on vahvaa. Osallistumme vuosittain Vastuullinen Kesäduuni -kampanjaan ja olemme sitoutuneet toteuttamaan sen periaatteita jokapäiväisessä työssämme ympäri vuoden. Kampanjan ja kaupungin periaatteita ovat muun muassa hyvä hakijakokemus sekä oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus.

Menestyäkseen kaupunki tarvitsee joukkoonsa parhaat osaajat. Tule osaksi moniammatillista ja asiantuntevaa henkilöstöämme!

Tampereen kaupunki - Savuton työpaikka