Viestintäteknologian järjestelmäasiantuntija (tietohallinto, Jyväskylä)

Hakuaika päättyy  17.2.2025 15:45

Hae työpaikkaa

Tervetuloa rakentamaan omannäköistä työarkea Keski-Suomen hyvinvointialueelle!

Haemme Tietohallinnon palvelualueelle vakituiseen työsuhteeseen

VIESTINTÄTEKNOLOGIAN JÄRJESTELMÄASIANTUNTIJAA

Tehtäviisi kuuluvat Keski-Suomen hyvinvointialueen monikanavaisten kommunikaatioratkaisuiden, kuten asiakaspalvelukeskuksen ja kiinteän verkon puhelinjärjestelmien sekä contact center -teknologian ylläpito- ja kehitystyö. Työsi sisältää yhteydenottokanavien ja palvelusarjojen suunnittelua ja toteutusta, palvelujen, järjestelmien ja päätelaitteiden käyttöönottoa ja tukea, toiminnan seurantaa ja raportointia eri sidosryhmille sekä järjestelmiin liittyvää tunnushallintaa. Toimit myös asiantuntijatehtävissä aihealueen projekteissa.

Keski-Suomen hyvinvointialueen contact center ja asiakaspalvelukeskus on yksi Suomen suurimmista ja monipuolisimmista yhtenäisellä alustalla toteutetuista julkishallinnon asiakaspalveluratkaisuista. Palvelun kautta hoidetaan vuosittain noin 1,7 miljoonaa kontaktia alueen sosiaali- ja terveyspalveluihin sekä pelastustoimeen. Käyttö laajenee jatkuvasti hyvinvointialueella.

Työ tarjoaa näköalapaikan teknologian ja innovaatioiden rooliin asiakaspalvelun kehittämisessä. Toimit tiiviissä yhteistyössä tietohallinnon eri tiimien, hyvinvointialueen operatiivisen toiminnan sekä järjestelmä- ja teknologiatoimittajien kanssa. Työ on monipuolista ja tarjoaa hyvät kehittymismahdollisuudet.

Työpisteesi sijaitsee Jyväskylässä tietohallinnon tiloissa Sairaala Novan läheisyydessä. Työssä on mahdollisuus osittaiseen etätyöhön.

Työhyvinvointiasi tukemaan tarjoamme liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointipalvelut kattavan hyvinvointiedun sekä monipuolisesti erilaisia yritysalennuksia, joita voit hyödyntää henkilöstökortilla.

Odotamme sinulta aktiivista, palvelu- ja ratkaisukeskeistä otetta työhön sekä avointa ja vuorovaikutuksellista tiimityöskentelytaitoa. Sinulla on myös hyvät viestintätaidot.

Kelpoisuusvaatimuksena tehtävään on soveltuva ICT-alan tutkinto. Katsomme eduksi aikaisemman kokemuksen ja näytön vastaavista tehtävistä, kiinnostuksen puhelinteknologioista ja perustietämyksen tietotekniikkapalveluista, palvelimista sekä tietoliikenneverkoista. Kokemus ja osaaminen kiinteistä puheratkaisusta, tuntemus Mitel-tuoteperheen teknologioista ja hyvinvointialueiden toiminnasta on tehtävässä hyödyksi.

Palvelussuhteen ehdot määräytyvät hyvinvointialueen yleisen työ- ja virkaehtosopimuksen mukaisesti (HYVTES). Työsuhteessa noudatetaan koeaikaa.

Työhaastattelut on alustavasti suunniteltu pidettävän 20.2. iltapäivällä ja 21.2. aamupäivällä.

Lämpimästi tervetuloa työkaveriksi!

#hyvaks #hyvätyöarki


Lisätietoja

http://www.hyvaks.fi

Yhteystiedot

Annamme mielellämme lisätietoja, kysy lisää:

-

Kari Varvikko, teknologiapäällikkö

p. 050 316 9346

kari.varvikko@hyvaks.fi

-

Janne Palttala, ICT-palvelupäällikkö

p. 050 339 1094

janne.palttala@hyvaks.fi

Hae työpaikkaa

Kaikki organisaation avoimet työpaikat

Työnantaja Olemme Keski-Suomen suurin työnantaja ja vastaamme keskisuomalaisten sosiaali-, terveys- ja pelastustoimen palveluista. Meillä jokaisella, noin 13 500 ammattilaisella, on yhtä tärkeä ja merkityksellinen tehtävä ja rooli hyvinvointialueemme toiminnassa. Rohkaisemme toisiamme avoimeen, lämminhenkiseen ja turvallisen työyhteisön luomiseen ja arvostamme toistemme osaamista. Tarjoamme mahdollisuuksia ammatilliseen kehittymiseen ja monipuolisiin urapolkuihin. Avoimuus, palveleva johtaminen ja työelämän joustojen tarjoaminen elämäntilanteesi mukaan ovat hyvinvointialueemme työyhteisöjen vetovoimatekijöitä. Haluamme olla ihmislähtöisin hyvinvointialue. Lämpimästi tervetuloa työkaveriksi! Tutustu työnantajaan
Eväste-asetukset

Kuntarekryn hakijaportaali ja kirjautuminen on uudistunut. Lue lisää täältä.