Henkilöstösihteeri - Loviisan kaupunki

Henkilöstösihteeri - Loviisan kaupunki

Haemme HR-tiimiimme vakinaiseen tehtävään henkilöstösihteeriä. Henkilöstösihteerinä hoidat osana tiimiä henkilöstöhallinnon tehtäviä, pääpaino erityisesti esimiesten opastusta ja neuvontaa palvelusuhde- ja palkka-asioissa sekä henkilöstöhallinto-ohjelman käytössä. Tehtävä sisältää myös raportointia ja tilastointia.Työ tarjoaa mahdollisuuden tiiviiseen tiimityöskentelyyn HR- tiimin kanssa ja toiminnan kehittämiseen.

Henkilöstösihteeriltä edellytämme soveltuvaa alempaa korkeakoulututkintoa tai ammatillista perustutkintoa tai vastaavaa aikaisempaa tutkintoa. Edellytämme molempien kotimaisten kielten hyvää suullista ja kirjallista hallintaa. Eduksi katsomme kokemuksen henkilöstöhallinnon tehtävistä. Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää hyviä IT-taitoja, järjestelmällisyyttä, tarkkuutta, kehittämis- ja palvelumyönteisyyttä, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä hyvää yhteistyökykyä.

Työsuhde alkaa 2.9.2019. Työsuhteeseen sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa.

Palkkaus määräytyy KVTES:n palkkahinnoittelukohdan 01TOI060 mukaisesti, ja tehtäväkohtainen palkka on 2 266,14 euroa kuukaudessa.

Kaupunginkansliakeskukselle osoitetut hakemukset tulee toimittaa 3.6.2019 kello 12 mennessä ensijaisesti Kuntarekryn kautta (www.kuntarekry.fi) tai osoitteeseen Loviisan kaupunki, kaupunginkansliakeskus, PL 77, 07901 Loviisa tai sähköpostitse osoitteeseen kaupunki@loviisa.fi.

Lisätietoja antavat tai .

Läs mer

http://www.loviisa.fi

Henkilöstöpäällikkö Thomas Grönholm, puh. 0440 555 210, thomas.gronholm@loviisa.fi
Kaupunginkansliakeskuksen johtaja Kristina Lönnfors, puh. 0440 555 216

Loviisan kaupunki
Adress: Loviisa

Tule töihin Suomen parhaaseen pikkukaupunkiin!
Loviisassa on 15 000 aktiivista ja osallistuvaa asukasta. Loviisasta löydät merellistä asumisidylliä, elinvoimaisia kyliä ja luonnonrauhaan. Kaupunkimme noin 1 000 työntekijää tarjoaa ihmisläheistä ja yritysystävällistä palvelua kahdella kielellä.
Loviisan kaupunki on savuton työpaikka.

Mer om arbetsgivaren