Skip to main content
Johdon assistentti, Oulun Tuotantokeittiö Oy - Oulun Tuotantokeittiö Oy

Johdon assistentin vakinainen tehtävä Oulun Tuotantokeittiö Oy:ssä.

Tule meille töihin!

Oulun Tuotantokeittiö Oy eli Lööki on Oulun kaupungin ja Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen omistama ateriapalveluita tuottava yhtiö. Meillä työskentelee noin 110 ammattilaista erilaisissa tuotanto- ja asiantuntijatehtävissä. Löökillä on neljä valmistavaa keittiötä eri puolilla Oulua, lisäksi henkilöstöämme toimii kaupungin henkilöstöravintoloissa. Löydät meistä lisätietoja nettisivuiltamme ja sosiaalisen median kanavistamme.

Haemme joukkoomme Oulun Tuotantokeittiö Oy:lle johdon assistenttia toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Johdon assistenttina tehtäviisi kuuluvat erilaiset hallinnolliset tehtävät, sisäinen ja ulkoinen viestintä, sähköisen ja paperisen arkistoinnin ylläpito sekä sopimusten hallinta. Sinulle kuuluvat myös erilaiset laskutukseen liittyvät tehtävät mm. asiakkaiden laskuttaminen sekä hyvityslaskujen tekeminen. Hoidat myös valmistelevia tehtäviä johdolle, kuten tiedonhaku erilaisiin ohjeistuksiin, monipuoliset selvitystyöt, kirjallisten ohjeiden valmistelu, kokoussihteerinä toimiminen, kokous- ja tapahtumajärjestelyt sekä matkojen ja pienhankintojen tilaaminen. Työskentelet tiiviisti toimitusjohtajan, palvelupäällikön sekä henkilöstö- ja talouspäällikön kanssa ja olet heille apuna monipuolisissa tehtävissä heitä tehtävissään tukien. Esihenkilönäsi tulee toimimaan palvelupäällikkö.

Tehtävänkuva on monipuolinen ja edellytämme valitulta henkilöltä kykyä huolehtia erilaisista eteen tulevista tehtävistä omatoimisesti sekä itsenäisesti. Odotamme, että olet tietoteknisiltä taidoiltasi näppärä ja otat haltuun meillä käytössä olevat järjestelmät. Tehtävässäsi osallistut Aromi14 -toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoon ja järjestelmä on keskeinen työkalusi arjessa, mm. laskustusasioissa. Arvostamme sujuvaa kykyäsi tuottaa tekstiä positiivisesti yhtiöstämme viestien ja hyvää työnantajamielikuvaa luoden. Toivomme, että pystyt muuttamaan aikataulua ja tehtävien organisointia myös nopeasti tilanteiden muuttuessa ja niin vaatiessa. Työtehtäviin voi sisältyä valitun henkilön osaamisen mukaan myös muita yhtiön toimintaan liittyviä tehtäviä. Työssäsi pääset osallistumaan yhtiömme kehittämiseen innostavassa ympäristössä. Etsimme kehitysmyönteistä ja yhteistyötaitoista tiimipelaajaa. Oletko se sinä?

Tehtävän kelpoisuusehtona on soveltuva korkeakoulututkinto. Eduksi luetaan kokemus erilaisista toimistotehtävistä. Myös englannin kielen taito katsotaan eduksi.

Keskeisimmät tehtävät:
- johdon tehtävien tukeminen mm. kokonaisuuden hallintaan liittyvät tehtävät, kuten yhteinen sähköposti, kalenterointi, aikatauluttaminen
- erilaiset hallinnon valmistelevat tehtävät, kuten tilavaraukset, kokousvalmistelut, matkojen varaaminen, Smartum -tilaukset, toimistotarvikkeet, markkinointimateriaalit
- sisäinen ja ulkoinen viestintä
- kirjalliset tehtävät (mm. ohjeistuksien laatiminen sekä kokouspöytäkirjat)
- asiakirjahallinta sekä sopimusten hallinta
- laskutukseen liittyviä hallinnollisia tehtäviä
- henkilöstöhallinnon valmistelevia tehtäviä
- tapahtumien suunnittelu sekä järjestäminen (mm. pikkujoulut).

Toivomme sinulta:
- hyvää organisointikykyä
- rohkeaa, huolellista ja tarkkaa työotetta
- kiinnostusta yhtiön kehittämiseen
- oma-aloitteisuutta ja yhteistyökykyä
- kokonaisuuksien hallintaa, kuten aikatauluttaminen sekä nopeutta reagoida muutoksiin
- vastuullista, tavoitteellista ja suunnitelmallista työskentelyotetta
- hyvää suullista ja kirjallista kommunikointitaitoa, myös englanniksi
- intoa ja motivaatiota kohdata uusia asioita ja toimintatapoja
- hyviä tietoteknisiä valmiuksia
- kokemusta toimistotehtävistä.

Tarjoamme sinulle:
-kehittävän ja kannustavan työilmapiirin sekä työyhteisön
-mahdollisuuden kehittää omaa ammatillista osaamista
-kattavan perehdytyksen sekä mahdollisia koulutuksia toimenkuvan mukaisiin tehtäviin
-henkilöstöetuina mm. Smartum-etu, ateriaetu ja hyvä työterveyshuolto
-liukuvan työajan sekä mahdollisuuden työskennellä joustavasti hybridimallissa (etänä ja lähityöskentelynä)
-monipuolisia ja vastuullisia työtehtäviä
- johdon tuen ja yhteistyön.

Työaika sijoittuu arkipäiville pääsääntöisesti klo 7-18 välille. Yhtiössämme on käytössä liukuva toimistotyöaika ja tehtävässä on mahdollisuus osittaiseen etätyöhön. Toimipisteemme sijaitsevat Oulussa. Työtehtävässä on liikkumista eri toimipaikkojen välillä, joten oman auton käyttömahdollisuus katsotaan eduksi.

Palkkauksen perusteena käytämme käytössämme olevaa AVAINTES:iä, palkkaryhmä HAB. Pyydämme liittämään hakemukseen palkkatoiveen.

Tehtävä voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä ja tehtävä alkaa 10.9.2024 tai sopimuksen mukaan. Tehtävässä käytetään kuuden (6) kuukauden koeaikaa.

Voit täyttää sähköisen hakemuksen kohdasta "Hae työpaikkaa". Hakemukset on toimitettava 2.8.2024 klo 15.00 mennessä. Mikäli hakemusta ei ole mahdollista täyttää sähköisesti, toimita kirjallinen hakemus osoitteeseen Monetra Oy/ Rekrytointipalvelut, Krouvintie 4, 90400 Oulu. Kuoreen merkintä "Johdon assistentti/Lööki".

Lisätietoja

http://www.looki.fi

Yhteystietomme

Lisätietoja tehtävästä antavat:
palvelupäällikkö Mira Raappana p. 040 191 0930, etunimi.sukunimi@looki.fi
sekä henkilöstö- ja talouspäällikkö Marika Kurth p. 040 610 6295, etunimi.sukunimi@looki.fi
Puhelinaikamme tehtävään liittyvissä kysymyksissä:
Marika Kurth tavoitettavissa:
to 20.6. klo 10-12
to 27.6. klo 10-12
to 1.8. klo 12-14
Mira Raappana tavoitettavissa:
to 4.7. klo 8-10
ke 10.7. klo 8-10

Tietoa organisaatiosta

Oulun Tuotantokeittiö Oy on Oulun kaupungin ja Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen omistama ateria- ja puhtauspalveluita tuottava yhtiö. Yhtiön tuotannolliset ja hallinnolliset toimitilat sijaitsevat Oulussa.

Sijainti
Liusketie 15
90620 Oulu

Tutustu työnantajaan
Hae työpaikkaa
Rekommenderade jobb
Snabblänkar
Populäraste landskapen Birkaland Norra Österbotten Norra Savolax Nyland Egentliga Finland Visa allt
Populäraste kommunerna Esbo Lahtis Uleåborg Åbo Jyväskylä Visa allt
Populäraste yrkesområdena Administration och kontorsarbete Undervisning och kultur Socialsektorn Tekniska sektorn Hälsovårdssektorn Visa allt
Populäraste uppgiftsområdena Övriga jobb inom småbarnspedagogik Klasslärare Sjukskötare och hälsovårdare Närvårdare och primärskötare Ämneslärare och lektorer Visa allt
Vyinformation
Kuntarekry Kuntarekry-logo

​Kuntarekry erbjuder åt sökanden tusentals lediga jobb runtom i landet.

Åt arbetssökande erbjuder vi lätta elektroniska redskap för jobb- och vikariatsökning samt information om hur det är att arbeta på kommunsektorn och välfärdsområdena.

Åt arbetsgivarna – kommunerna, städerna, samkommunerna, kommunägda företag och välfärdsområdena – erbjuder Kuntarekry programvaru- och experttjänster som är ägnade åt såväl extern som intern rekrytering samt åt vikariehanteringen.

Vår webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att använda tjänsten godkänner du användningen av cookies. Dataskyddsutdrag. Integritetsdeklaration. Tillgänglighetsrapport.

Feedback om webbplatsen kan skickas till adressen: tuki@kuntarekry.fi eller form

Öppna cookie-inställningar

Du kan också hitta oss här:
Grade Solutions Oy Grade Solutions Oy -logo

Kuntarekry-tjänsten produceras av Grade Solutions.