Luokanopettaja/vuorotteluvapaan sijaisuus - Kauhavan kaupunki

Luokanopettaja/vuorotteluvapaan sijaisuus - Kauhavan kaupunki

Kauhavan kaupunki julistaa haettavaksi luokanopettajan viran (nro 3190) vuorotteluvapaan viransijaisuuden ajalle 7.8.-20.12.2019. Sijoituspaikka on Ylihärmän Kirkonkylän koulu.
Opetusvelvollisuus on 27 h/vk.

Sijaisuuteen palkattavan henkilön tulee täyttää vuorotteluvapaan sijaisuuteen vaadittavat kriteerit. Sijaiseksi voidaan palkata henkilö, joka on ollut työttömänä työnhakijana TE-toimistossa vähintään 90 kalenteripäivää sijaisuutta edeltäneiden 14 kuukauden aikana tai alle 30-vuotias äskettäin ammatti- tai korkeakoulututkinnon suorittanut tai vuorotteluvapaasijaisuuden alkaessa alle 25-vuotias tai yli 55-vuotias.

Kelpoisuusvaatimuksena on asetuksen 986/1998 mukainen luokanopettajan kelpoisuus.

Tehtävää haetaan ensisijaisesti sähköisesti osoitteessa www.kuntarekry.fi. Hakemukseen tulee liittää kelpoisuuden osoittavat tutkintotodistukset skannattuna tai toimittaa niistä paperikopiot Kauhavan sivistystoimistoon, osoite Härmäntie 18, 62300 Härmä.
Hakemus voidaan toimittaa myös postitse em. osoitteeseen.

Tehtävään valitun on ennen valinnan vahvistamista, viimeistään 30 päivän kuluessa valitsemispäätöksen tiedoksisaannista, toimitettava hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan sekä esitettävä nähtäväksi lain 504/2002 edellyttämä hyväksyttävä rikostaustaote. Tehtävän täyttämisessä noudatetaan kolmen kuukauden koeaikaa.

Läs mer

http://www.kauhava.fi

Ylihärmän Kirkonkylän koulun johtaja Tanja Ojala, p. 050 5586 600, tanja.ojala(at)kauhava.fi

Kauhavan kaupunki, Sivistysosasto
Adress: Järventie 14, 62375 Ylihärmä

Kauhava on Etelä-Pohjanmaan pohjoisosan kehittyvä kaupallinen ja hallinnollinen keskus. Kauhava on tunnettu yrittäjyydestä, häjyistä ja jääkäreistä, lakeusmaisemista, voimakkaasta maataloudesta, kehittyneestä teollisuudesta sekä upeista kesätapahtumista ja kasvavasta matkailutarjonnasta.
Kauhavalla on työtä enemmän kuin tekijöitä.
Kauhavan kaupungin työpaikat ovat savuttomia.

Mer om arbetsgivaren