
Tule mukaan osaavaan ja innostavaan Kärkölän kunnan toimistopalvelutiimiin, joka tuottaa hallinto-, asianhallinta-, tieto-, laskutus- ja asiakaspalveluja kaikille toimialoille. Toimistosihteerin työtehtävissä on pääpaino teknisen toimen tehtävissä.
Sovellamme liukuvaa työaikaa ja meillä on myös mahdollisuus osittaiseen etätyöskentelyyn. Toimistosihteerin esimiehenä toimii asianhallintapäällikkö.
Tehtävän edellyttämät kelpoisuusehdot:
- alempi korkeakoulututkinto, opistotasoinen tutkinto tai vastaava tutkinto
- vähintään 2 vuoden kokemus julkisen hallinnon tehtävistä.
Eduksi katsotaan aiempi kokemus:
- kunnallisista teknisen toimen tehtävistä
- julkisista hankinnoista
- asianhallintajärjestelmien käyttämisestä.
Toimistosihteerin tehtäviin sisältyy mm. seuraavia tehtäviä:
- teknisen lautakunnan esityslistan valmistelu
- teknisen lautakunnan pöytäkirjanpitäjä sekä päätösten toimeenpano
- teknisen johtajan ja kiinteistöpäällikön päätösten valmistelu
- teknisen toimen arkistovastaava
- teknisen toimen hankintojen valmistelu
- teknisen toimen ostolaskujen tiliöinti
- tarkastuslautakunnan yhteyshenkilö sekä sidonnaisuusilmoituksien ylläpito
- vireille tulevien/vireillä olevien asioiden kirjaaminen asianhallintajärjestelmään (Dynasty10) sekä teknisen toimen ja rakennusvalvonnan kuulutukset
- vaalien valmistelu ja vaalitoimitsija
- ulkoisen ja sisäisten asiakkaiden asiakaspalvelu-/tietopalvelu
- nettisivujen päivittäminen (tekninen toimi)
- muut toimistopalvelutiimin avustavat toimistotehtävät eri toimialoille/viranhaltijoille.
Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää kelpoisuusvaatimusten täyttymisen lisäksi, joko työn tai opintojen kautta hankittua kokemusta asianhallintajärjestelmän käytöstä, kokemusta teknisen toimen tehtävistä sekä yleisten toimisto-ohjelmistojen sujuvaa käyttöä (office-ohjelmat).
Lisäksi edellytämme kykyä työskennellä sekä itsenäisesti että ryhmässä, asiakaspalveluhenkisyyttä, oma-aloitteisuutta ja paineensietokykyä sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja.
Palkkaus määräytyy kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen sekä tehtävän vaativuuden arvioinnin mukaisesti. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika.
Hakemukset liitteineen tulee toimittaa pe 9.6.2023 klo 15:00 mennessä sähköisen rekrytointijärjestelmän www.kuntarekry.fi kautta. Kärkölän kunta on savuton ja tuoksuton työpaikka.
Lisätietoja
Tutustu työnantajaan-
Lisätiedot
- https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/toimistosihteeri-526887/
- Keskushallinto
- KokoaikatyöTyöpaikkaVakinainenTyösuhde
- 526887
- 1.9.2023 alkaen
- KVTES
- 28.4.2023 - 9.6.2023 15:00
- Hallinto- ja toimistotyöToimistotyöPäijät-HämeKärköläKunta
Yhteystietomme
Yhteystiedot
Lisätietoa tehtävästä antaa asianhallintapäällikkö Jaana Nihtilä (jaana.nihtila@karkola.fi) puh. 044-770 2207 tai tekninen johtaja Emilia Lehikoinen (emilia.lehikoinen@karkola.fi) puh. 044-770 2056.Lisätietoja
Työnantaja
KeskushallintoKärkölä on kehittyvä, noin 4300 asukkaan kunta Päijät-Hämeessä Uudenmaan rajalla. Kunnassa on erinomaiset liikenneyhteydet, korkea työpaikkaomavaraisuus ja monipuolinen elinkeinorakenne. Kärkölä siirtyi vuonna 2018 hallinnossa pormestarimalliin. Kärkölän kunta on savuton ja tuoksuton työpaikka.
Osoite: Opintie 2, 16600 Järvelä, 16600 Järvelä
