Skip to main content
test
Toimistosihteeri - Kärkölän kunta

Tule mukaan osaavaan ja innostavaan Kärkölän kunnan toimistopalvelutiimiin, joka tuottaa hallinto-, asianhallinta-, tieto-, laskutus- ja asiakaspalveluja kaikille toimialoille. Toimistosihteerin työtehtävissä on pääpaino teknisen toimen tehtävissä.

Sovellamme liukuvaa työaikaa ja meillä on myös mahdollisuus osittaiseen etätyöskentelyyn. Toimistosihteerin esimiehenä toimii asianhallintapäällikkö.

Tehtävän edellyttämät kelpoisuusehdot:
- alempi korkeakoulututkinto, opistotasoinen tutkinto tai vastaava tutkinto
- vähintään 2 vuoden kokemus julkisen hallinnon tehtävistä.

Eduksi katsotaan aiempi kokemus:
- kunnallisista teknisen toimen tehtävistä
- julkisista hankinnoista
- asianhallintajärjestelmien käyttämisestä.

Toimistosihteerin tehtäviin sisältyy mm. seuraavia tehtäviä:
- teknisen lautakunnan esityslistan valmistelu
- teknisen lautakunnan pöytäkirjanpitäjä sekä päätösten toimeenpano
- teknisen johtajan ja kiinteistöpäällikön päätösten valmistelu
- teknisen toimen arkistovastaava
- teknisen toimen hankintojen valmistelu
- teknisen toimen ostolaskujen tiliöinti
- tarkastuslautakunnan yhteyshenkilö sekä sidonnaisuusilmoituksien ylläpito
- vireille tulevien/vireillä olevien asioiden kirjaaminen asianhallintajärjestelmään (Dynasty10) sekä teknisen toimen ja rakennusvalvonnan kuulutukset
- vaalien valmistelu ja vaalitoimitsija
- ulkoisen ja sisäisten asiakkaiden asiakaspalvelu-/tietopalvelu
- nettisivujen päivittäminen (tekninen toimi)
- muut toimistopalvelutiimin avustavat toimistotehtävät eri toimialoille/viranhaltijoille.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää kelpoisuusvaatimusten täyttymisen lisäksi, joko työn tai opintojen kautta hankittua kokemusta asianhallintajärjestelmän käytöstä, kokemusta teknisen toimen tehtävistä sekä yleisten toimisto-ohjelmistojen sujuvaa käyttöä (office-ohjelmat).

Lisäksi edellytämme kykyä työskennellä sekä itsenäisesti että ryhmässä, asiakaspalveluhenkisyyttä, oma-aloitteisuutta ja paineensietokykyä sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja.

Palkkaus määräytyy kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen sekä tehtävän vaativuuden arvioinnin mukaisesti. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika.

Hakemukset liitteineen tulee toimittaa pe 9.6.2023 klo 15:00 mennessä sähköisen rekrytointijärjestelmän www.kuntarekry.fi kautta. Kärkölän kunta on savuton ja tuoksuton työpaikka.

Lisätietoja

http://www.karkola.fi

Tutustu työnantajaan

Yhteystietomme

Lisätietoa tehtävästä antaa asianhallintapäällikkö Jaana Nihtilä (jaana.nihtila@karkola.fi) puh. 044-770 2207 tai tekninen johtaja Emilia Lehikoinen (emilia.lehikoinen@karkola.fi) puh. 044-770 2056.

Lisätietoja

Keskushallinto

Kärkölä on kehittyvä, noin 4300 asukkaan kunta Päijät-Hämeessä Uudenmaan rajalla. Kunnassa on erinomaiset liikenneyhteydet, korkea työpaikkaomavaraisuus ja monipuolinen elinkeinorakenne. Kärkölä siirtyi vuonna 2018 hallinnossa pormestarimalliin. Kärkölän kunta on savuton ja tuoksuton työpaikka.


Osoite: Opintie 2, 16600 Järvelä, 16600 Järvelä
Kärkölän kunta - Rökfri arbetsplats

Rekommenderade jobb