Haemme 8 projektikoordinaattoria määräaikaiseen palvelussuhteeseen ajalle 12.1.2026 - 31.12.2026 varhaiskasvatuksen palveluohjauksen yksikköön kasvatuksen ja koulutuksen toimialalle.
Hei sinä varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen asiakasohjauksen ammattilainen! Haluatko työskennellä mielenkiintoisessa tehtävässä, jossa pääset ottamaan käyttöön uusia työkaluja ja kehittämään työprosesseja?
Haemme nyt kahdeksaa projektikoordinaattoria määräaikaiseen palvelussuhteeseen järjestelmäuudistuksen hankkeen ajaksi 12.1.2026 - 31.12.2026. varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen palvelukokonaisuuteen.
Palveluohjauksessa työskentelee 14 palveluohjaajaa ja 4 projektikoordinaattoria. Vastaamme asiakkaiden palveluohjauksesta ja hakemiseen liittyvistä prosesseista, viestinnästä ja verkostotyöstä. Vastuullamme on myös hakemusten käsittely sekä esiopetus- ja varhaiskasvatuspäätösten tekeminen.
Mitä tehtäväsi sisältää?
Projektikoordinaattorina toteutat palveluohjauksen hakijavalintaprosessia teknisiä työvälineitä hyödyntäen ja tuet palveluohjaajan työtä. Koordinoit palveluohjauksen päätösprosesseihin liittyvää tietoa ja raportointia sekä ylläpidät palveluohjaukseen ja hakemusten käsittelyyn liittyvää dokumentointia ja aikataulua. Osallistut palveluohjausprosessien kehittämiseen sekä uusien työkalujen testaukseen ja käyttöönottoon.
Tehtävääsi sisältyy myös varhaiskasvatuksen palveluohjauksen asiakaspalvelua, neuvontaa ja viestintää. Toimit yhteistyössä aluepäälliköiden, päiväkodinjohtajien, hallinnon tahojen sekä tarvittavien sidosryhmien, kuten maahanmuuttaja- ja lapsiperhepalveluiden kanssa. Lisäksi valmistelet ja selvität varhaiskasvatukseen ja esiopetukseen ottamisen päätösprosessiin kuuluvia tehtäviä ja toteutat siihen liittyvää tiedonsiirtoa ja viestintää.
Mitä toivomme sinulta?
Etsimme tiimiimme henkilöä, jolla on vahva tuntemus varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen sisällöstä sekä hakemiseen ja paikansaamiseen liittyvästä lainsäädännöstä, säädöksistä ja hakijavalinnan perusteista. Toivomme sinulta kokemusta varhaiskasvatuksen asiakasohjauksesta, neuvonnasta ja päätöksenteosta sekä palvelumme järjestelmien tuntemuksesta. Tehtävässä menestyminen edellyttää erinomaisia tietoteknisiä taitoja, erityisesti Excelin käytöstä.
Arvostamme kykyäsi oppia nopeasti ja sopeutua muuttuviin tilanteisiin joustavalla asenteella. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot, ja viestit selkeästi ja sujuvasti eri viestintäkanavissa. Olet taitava kokoamaan tietoa ja sen pohjalta löytämään ratkaisuja itsenäisesti työskennellen. Lisäksi omaat vahvat koordinointi- ja organisointikyvyt sekä asiakaslähtöisen työotteen.
Tehtävässä edellytetään kykyä toteuttaa palveluohjausta englannin kielellä.
Miksi tulisit juuri meille?
Meillä pääset mukaan sitoutuneeseen, kehittämismyönteiseen tiimiin, jossa jokaisen osaamista ja vahvuuksia hyödynnetään yhteisen työn suunnittelussa. Kunta10-kyselyn työyhteisömittarin positiiviset tulokset kertovat, että työyhteisömme on yhteistyökykyinen, innovatiivinen ja tavoitteellinen. Työskentelemme monipaikkaisesti ja toimistomme sijaitsee Kalasatamassa, moderneissa ja yhteisöllisyyttä tukevissa työtiloissa.
Mitä tarjoamme sinulle?
Meille on tärkeää, että voit tehdä vaikuttavaa työtä hyvän helsinkiläisen elämän eteen. Haluamme, että onnistut ja innostut työssäsi. Tarjoamme sinulle monipuolisia mahdollisuuksia kasvaa ja kehittyä ammattilaisena. Tuoreimman henkilöstökyselyn mukaan toimialallamme viihdytään ja työ koetaan mielekkääksi!
Saat käyttöösi Suomen suurimman työnantajan henkilöstöedut, kuten 550 euron Epassi Flex -edun käytettäväksi työmatkoihin sekä kulttuuri-, liikunta- ja hyvinvointipalveluihin. Lue lisää henkilöstöeduistamme ja tutustu Helsingin kaupunkiin työnantajana osoitteessa hel.fi/fi/avoimet-tyopaikat/miksi-toihin-kaupungille
Tehtäväkohtainen palkka on 3000 €/kk. Sen lisäksi maksetaan myös mahdollinen KVTES:n mukainen kokemuslisä.
Miten rekrytointi etenee?
Jätäthän hakemuksesi 21.11. klo 16.00 mennessä. Toteutamme ensimmäisen haastattelukierroksen videohaastatteluna viikolla 48. Henkilökohtaiset haastattelut järjestetään 8. - 10.12.
Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden edistämiseksi tämä rekrytointi toteutetaan anonyymisti. Anonyymin rekrytoinnin tavoitteena on kohdentaa huomio hakijan ammatilliseen osaamiseen sekä työkokemukseen. Täytä työnhakulomake normaalisti ja huomioi hakemusta kirjoittaessasi, että se noudattaa anonymiteetin periaatteita. Valitsemme haastateltavat henkilöt anonyymin yhteenvedon perusteella, josta ei näy hakijan nimeä, ikää, sukupuolta tai äidinkieltä.
Kelpoisuusehto:
Soveltuva korkeakoulututkinto tai vastaava entinen opistoasteen tutkinto
Vaadittava kielitaito: Hyvä suomen sekä englannin kielen ja tyydyttävä ruotsin kielen suullinen ja kirjallinen taito
Haemme 8 projektikoordinaattoria määräaikaiseen palvelussuhteeseen ajalle 12.1.2026 - 31.12.2026 varhaiskasvatuksen palveluohjauksen yksikköön kasvatuksen ja koulutuksen toimialalle.
Hei sinä varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen asiakasohjauksen ammattilainen!
Haemme nyt kahdeksaa projektikoordinaattoria määräaikaiseen palvelussuhteeseen järjestelmäuudistuksen hankkeen ajaksi 12.1.2026 - 31.12.2026. varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen palvelukokonaisuuteen.
Palveluohjauksessa työskentelee 14 palveluohjaajaa ja 4 projektikoordinaattoria. Vastaamme asiakkaiden palveluohjauksesta ja hakemiseen liittyvistä prosesseista, viestinnästä ja verkostotyöstä. Vastuullamme on myös hakemusten käsittely sekä esiopetus- ja varhaiskasvatuspäätösten tekeminen.
Mitä tehtäväsi sisältää?
Projektikoordinaattorina toteutat palveluohjauksen hakijavalintaprosessia teknisiä työvälineitä hyödyntäen ja tuet palveluohjaajan työtä. Koordinoit palveluohjauksen päätösprosesseihin liittyvää tietoa ja raportointia sekä ylläpidät palveluohjaukseen ja hakemusten käsittelyyn liittyvää dokumentointia ja aikataulua. Osallistut palveluohjausprosessien kehittämiseen sekä uusien työkalujen testaukseen ja käyttöönottoon.
Tehtävääsi sisältyy myös varhaiskasvatuksen palveluohjauksen asiakaspalvelua, neuvontaa ja viestintää. Toimit yhteistyössä aluepäälliköiden, päiväkodinjohtajien, hallinnon tahojen sekä tarvittavien sidosryhmien, kuten maahanmuuttaja- ja lapsiperhepalveluiden kanssa. Lisäksi valmistelet ja selvität varhaiskasvatukseen ja esiopetukseen ottamisen päätösprosessiin kuuluvia tehtäviä ja toteutat siihen liittyvää tiedonsiirtoa ja viestintää.
Mitä toivomme sinulta?
Etsimme tiimiimme henkilöä, jolla on vahva tuntemus varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen sisällöstä sekä hakemiseen ja paikansaamiseen liittyvästä lainsäädännöstä, säädöksistä ja hakijavalinnan perusteista. Toivomme sinulta kokemusta varhaiskasvatuksen asiakasohjauksesta, neuvonnasta ja päätöksenteosta sekä palvelumme järjestelmien tuntemuksesta. Tehtävässä menestyminen edellyttää erinomaisia tietoteknisiä taitoja, erityisesti Excelin käytöstä.
Arvostamme kykyäsi oppia nopeasti ja sopeutua muuttuviin tilanteisiin joustavalla asenteella. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot, ja viestit selkeästi ja sujuvasti eri viestintäkanavissa. Olet taitava kokoamaan tietoa ja sen pohjalta löytämään ratkaisuja itsenäisesti työskennellen. Lisäksi omaat vahvat koordinointi- ja organisointikyvyt sekä asiakaslähtöisen työotteen.
Tehtävässä edellytetään kykyä toteuttaa palveluohjausta englannin kielellä.
Miksi tulisit juuri meille?
Meillä pääset mukaan sitoutuneeseen, kehittämismyönteiseen tiimiin, jossa jokaisen osaamista ja vahvuuksia hyödynnetään yhteisen työn suunnittelussa. Kunta10-kyselyn työyhteisömittarin positiiviset tulokset kertovat, että työyhteisömme on yhteistyökykyinen, innovatiivinen ja tavoitteellinen. Työskentelemme monipaikkaisesti ja toimistomme sijaitsee Kalasatamassa, moderneissa ja yhteisöllisyyttä tukevissa työtiloissa.
Mitä tarjoamme sinulle?
Meille on tärkeää, että voit tehdä vaikuttavaa työtä hyvän helsinkiläisen elämän eteen. Haluamme, että onnistut ja innostut työssäsi. Tarjoamme sinulle monipuolisia mahdollisuuksia kasvaa ja kehittyä ammattilaisena. Tuoreimman henkilöstökyselyn mukaan toimialallamme viihdytään ja työ koetaan mielekkääksi!
Saat käyttöösi Suomen suurimman työnantajan henkilöstöedut, kuten 550 euron Epassi Flex -edun käytettäväksi työmatkoihin sekä kulttuuri-, liikunta- ja hyvinvointipalveluihin. Lue lisää henkilöstöeduistamme ja tutustu Helsingin kaupunkiin työnantajana osoitteessa hel.fi/fi/avoimet-tyopaikat/miksi-toihin-kaupungille
Tehtäväkohtainen palkka on 3000 €/kk. Sen lisäksi maksetaan myös mahdollinen KVTES:n mukainen kokemuslisä.
Miten rekrytointi etenee?
Jätäthän hakemuksesi 21.11. klo 16.00 mennessä. Toteutamme ensimmäisen haastattelukierroksen videohaastatteluna viikolla 48. Henkilökohtaiset haastattelut järjestetään 8. - 10.12.
Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden edistämiseksi tämä rekrytointi toteutetaan anonyymisti. Anonyymin rekrytoinnin tavoitteena on kohdentaa huomio hakijan ammatilliseen osaamiseen sekä työkokemukseen. Täytä työnhakulomake normaalisti ja huomioi hakemusta kirjoittaessasi, että se noudattaa anonymiteetin periaatteita. Valitsemme haastateltavat henkilöt anonyymin yhteenvedon perusteella, josta ei näy hakijan nimeä, ikää, sukupuolta tai äidinkieltä.
Kelpoisuusehto:
Soveltuva korkeakoulututkinto tai vastaava entinen opistoasteen tutkinto
Vaadittava kielitaito: Hyvä suomen sekä englannin kielen ja tyydyttävä ruotsin kielen suullinen ja kirjallinen taito
varhaiskasvatuksen palveluohjaaja Anne Mann
040 8615548
anne.mann@hel.fi
Soittoajat: ke 5.11. klo 10 - 11 ja ke 12.11 klo 10 - 11.
Meillä jokainen päivä on maailman tärkein!
Laadukas kasvatus ja koulutus ovat toimivan kaupungin ja hyvän elämän perusta. Olemme Suomen suurin ja vaikuttavin varhaiskasvatuksen, esi- ja perusopetuksen, lukio- ja ammatillisen koulutuksen sekä vapaan sivistystyön järjestäjä. Rakennamme 15 000 osaajan voimin kaupunkilaisten elinikäistä opinpolkua.
Haluamme olla kasvatuksen ja koulutuksen pääkaupunki ja pedagogiikan suunnannäyttäjä. Jaamme osaamistamme ja kehitämme rohkeasti työtämme yhdessä. Pidämme tärkeänä työn ja vapaa-ajan tasapainoa. Meillä jokainen saa olla oma itsensä!
Tule kanssamme kasvattamaan huomisen Helsinkiä!
Tutustu meihin hel.fi/kasvatusjakoulutus ja somessa #helsinkioppii
Sijainti
Työpajankatu 8
00580 Helsinki
Helsingin kaupunki
Helsingin kaupunki
Helsingin kaupunki
Helsingin kaupunki
Helsingin kaupunki
Kuntarekry erbjuder åt sökanden tusentals lediga jobb runtom i landet.
Åt arbetssökande erbjuder vi lätta elektroniska redskap för jobb- och vikariatsökning samt information om hur det är att arbeta på kommunsektorn och välfärdsområdena.
Åt arbetsgivarna – kommunerna, städerna, samkommunerna, kommunägda företag och välfärdsområdena – erbjuder Kuntarekry programvaru- och experttjänster som är ägnade åt såväl extern som intern rekrytering samt åt vikariehanteringen.
Vår webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att använda tjänsten godkänner du användningen av cookies. Dataskyddsutdrag. Integritetsdeklaration. Tillgänglighetsrapport.
Feedback om webbplatsen kan skickas till adressen: tuki@kuntarekry.fi eller form
browser-warning-description
Vi vill höra om era erfarenheter av jobbsökande i dagens Finland. Svara på en kort enkät om jobbsökandet och delta i utlottningen av GoGift SuperPresentkort. Mer information hittar du i början av enkäten: https://link.webropolsurveys.com/S/FB5903B3C03DFE3C.